Botoks Fiyatları

Botoks, uygulanış şekli, etki etme süresi ve sonuçları ile oldukça avantajlıdır bu nedenle de sık tercih edilen bir tedavidir.

Botox fiyatları da en çok merak edilen konulardandır. Botoks fiyatları, bir takım kriterlere göre netlik kazanmaktadır. Bu nedenle botox fiyatlarının netleşmesi ve doğru rakamın ortaya çıkması için, doktorun, botoks tedavisi talep eden hastayı muayene etmesi gerekir. Muayenede hastanın neden botox tedavisi istediği, şikateyleri öğrenilir. Şikayet edilen,

• Yaşlanma belirtileri
  • Aşırı terleme
  • Migren problemlerinin derecesi, tedavi edilmesi gereken bölge sayısı ve bölgelerin genişliği tespit edilir. Bu tespitlere göre botoks tedavisinin planı hazırlanır.

Botox tedavisi planında, hangi botox markasının kullanılması gerektiği, nasıl bir uygulama aşaması yapılacağı belirlenir. Tüm kriterler botox fiyatlarını etkilemektedir.

Botoksun Uygulanma Amacı Botoks Fiyatlarını Etkiler mi?

Bazı durumlarda botoksun uygulanma amacı fiyatları ufak değişimlere uğratabilir. Bunun sebebi de tedavi amacına göre kullanılacak olan botoks ilacının, tipinin değişebilmesi, uygulama amacına göre ne tür kaslara batım yapılarak ne kadar botoks ilacı salınması gerektiğidir.

Neden Uygulama Alanının Genişliği Botox Fiyatlarını Etkiler?

Çünkü, uygulama bölgesinin genişliği ve kaç ayrı alana uygulama yapılacağı harcanacak olan botoks ilacının miktarını değiştirir. Eğer birden çok alana farklı problemler için tedavi uygulanacak ise fiyatlar değişebilir.

Bu ve bunlar gibi çeşitli sebepler ile botox fiyatları farklılaşabilir. Bu nedenle yanlış bilgi vermemek adına botoks fiyatları paylaşılamamaktadır. Botoks ile ilgili tüm merak ettiklerinizi doktorumuz Nilgün Soysal’a danışmak, muayene olmak ve botoks fiyatlarını öğrenmek için bize ulaşarak randevu alabilirsiniz.